Jadilah Golongan Ini..

"Dan hendaklah ada di antara kamu segolongan umat yang menyeru kepada kebajikan, menyuruh kepada yang makruf dan mencegah dari yang munkar; merekalah orang-orang yang beruntung"{Surah Ali Imran : Ayat 104}

Protocol of Zion!! - Must Read

6/9/09

Sebelum tu aku akan perkenalkan istilah dahulu....

1. Jews = Orang Yahudi
2. Gentiles/Goyyim = Non - Jews, Orang bukan yahudi yg Yahudi anggap binatang berkaki dua.. inferior races..


Protocol No 1 :

Behold the alcoholic animals, bemused with drink, the right to an immoderate use of which comes along with freedom. It is not for us and ours to walk that road. The peoples of the GENTILES are bemused with alcoholic liquors; their youth has grown stupid on classicism and from early immorality...



Ini merupakan salah satu yg terkandung dalam protokol no 1.. yahudi x minum arak malah sangat2 melarang kaum kerabat mereka meminum arak tetapi merekalah merupakan tokey arak2 berjenama (Mantini, carlsberg, Jack Hunter, Heineken) untuk diminum oleh orang Gentiles......

Henry ford menulis bahawa keuntungan penjulan arak mengalir dgn begitu banyaknya ke poket yahudi...

Pihak yahudi menggunakan arak untuk menidakwaraskan pemikiran Gentiles supaya mereka mabuk dan tidak berfikir pasal perkara2 keutamaaan seperti agama, ekonomi dan ilmu....

Bila fikiran tidak waras dan mabuk.. maka takde apa2 berguna pon..

Arak termaktub dalam al Quran adalah memabukkan dan haram....

yahudi punye!!







WE HAVE FOOLED, BEMUSED AND CORRUPTED THE YOUTH OF THE "GENTILES" BY REARING THEM IN PRINCIPLES AND THEORIES WHICH ARE KNOWN TO US TO BE FALSE ALTHOUGH IT IS THAT THEY HAVE BEEN INCULCATED.....

Mereka mengajar kita dgn teori yg salah dan tidak masuk akal tetapi dijadikan seolah2 macam satu fakta yg perlu diterima....

Pihak yahudi laknat telah mengeluarkan Teori Darwin yg dipaksa kita menganutnya bagi yg mengambil Subject Genetic, Cell Biology, Molecular Biology....Teori ini dianut oleh kebanyakkan saintis genetic dan molecular biology di dunia ini.... padahal alquran mnyatakan kite semua berasal dari nabi adam a.s....

Lagi satu fakta yg pihak yahudi keluarkan adalah memakan organ dalaman seperti hati baik untuk kesihatan seperti mana kita belajar dalam bab2 pemakanan....

namun Nabi kita x menggalakkan kita makan organ dalaman...ini disebabkan hati merupakan organ di mana segala toksin, bahan beracun dikumpulkan untuk dineutralkan.... so kat hati merupakan tempat di mana kepekatan toksin paling tinggi....





nilah mamat darwin nie...





Protocol No.2
Through the Press we have gained the power to influence while remaining ourselves in the shade; thanks to the Press we have got the GOLD in our hands, notwithstanding that we have had to gather it out of the oceans of blood and tears.



Penguasaan terhadap berita mebolehkan yahudi laknat mencuri, mrompak, menindas ,membunuh tanpa berasa apa2 kerana telah ditutup oleh media yg dikuasai oleh mereka....Dipaparkan dalam berita adalah Israel diserang oleh mortar dan roket oleh pihak palestine namun yg tidak dipaparkan adalah serangan tersebut tidak mengena apa2 pon tetapi tindakbalas Israel bunuh berpuluh2 org balas dendam kepada serangan roket tersebut tidak pula dipaparkan dlm berita CNN, BBC dan banyak lagi agensi berita 7 yang menjadi pengikut yahudi....

melalui media juga pihak Yahudi laknat merompak hasil dan ekonomi gentiles melalui berita ekonomi yang entah betul atau tidak, melalui spekulasi yg ditimbulkan dalam media berkenaan yang menaikkan atau menurunkan harga minyak, harga komoditi lain...

cnn..


bbc..




Protokol No. 4...
It is for this reason that we must undermine faith, eradicate from the minds of the Gentiles the very principles of God and Soul, and replace these conceptions by mathematical calculations and material desires.


It is for this reason that we must undermine faith, eradicate from the minds of the Gentiles the very principles of God and Soul, and replace these conceptions by mathematical calculations and material desires.

Yahudi laknat telah menerapkan ajaran, pemahaman, amalan yg melarikan minda Gentiles dari mengingati Tuhan dan agama. Mereka telah menerapkan budaya hedonisme iaitu kegilaan melampau kepada hiburan. Cthnya Hollywood...., WWE, American Idol, Akademi Fantasia, One in a Million dan byk lagi yang terlalu panjang nak disebut di sini...

dalam masa sama budaya pornografi iaitu film lucah, film blue, pastu artis luar negara bersekedudukan tanpa nikah sehingga melahirkan anak seperti Bratt Pitt dan Angelina Jolie...

Budaya materialisme iaitu bertuhankan kebendaan juga diterapkan dengan pelbagai jenama mewah seperti Georgio Amani, Nike, Adidas, dan byk lagi......

jom same2 kite menuju puncak! haha..




Protokol No. 7...
Throughout World... we must create ferments, discords and hostility... we must use great cunning... during negotiations... we shall keep... the mask of honesty... In this way... the Goyim... will still continue to accept us as the... saviours...


Berdasarkan protokol ni Yhudi laknat telah memanipulasi media yg dikuasai oleh mereka seperti CNN, BBC, FoxTV dan Hollywood untuk menunjukkan mereka adalah golongan penyelamat dan golongan baik yg jujur....

Lihatlah byk film dari Hollywood yang memaparkan yahudi adalah golongan baik dan penyelamat...Contoh, Dont Mess Up With Zohan....


Protokol No.9..
WE HAVE FOOLED, BEMUSED AND CORRUPTED THE YOUTH OF THE "GENTILES" BY REARING THEM IN PRINCIPLES AND THEORIES WHICH ARE KNOWN TO US TO BE FALSE ALTHOUGH IT IS THAT THEY HAVE BEEN INCULCATED.....

Ini merupakan Protokol Zion yg mereka gunakan utk sebarkan dakyah IQ dan EQ boleh diwarisi

Fakta bahawa kecerdikan boleh diwarisi secara genetic merupakan satu dakyah Yahudi laknat untuk membuatkan seseorang itu x berusaha sbb dia menganggap bahawa bapa atau ibunya dah pandai, dia tidak berusaha, atau dia tidak berusaha sbb dia dah tahu dia takkan pandai dah disebabkan genetic dia tak pandai...


Protocol No 11...
The GOYIM are a flock of sheep, and we are their wolves. And you know what happens when the wolves get hold of the flock?


Sepeti mana seekor anjing pengembala mengawal beratus2 ekor kambing seperti itu juga Yahudi laknat nak wat kat Gentiles......walaupon mereka sedikit sahaja di dunia ni namun mereka cuba menguasai Gentiles yg jauh lebih banyak dengan kepakaran, ilmu, ekonomi mereka.....


SECRET MASONRY WHICH IS NOT KNOWN TO, AND AIMS WHICH ARE NOT EVEN SO MUCH AS SUSPECTED BY, THESE "GOY" CATTLE, ATTRACTED BY US INTO THE "SHOW" ARMY OF MASONIC LODGES IN ORDER TO THROW DUST IN THE EYES OF THEIR FELLOWS



Freemason merupakan salah satu pertubuhan yg merupakan cabang zionisme untuk melaksanakan Protocol of Zion dan menyesatkan Gentiles....para freemason menyusup dalam Islam dan membawa fahaman Islam Liberal...salah satu pengikut freemason membawa Islam liberal adalah Amina Wadud yang menjadi Imam dalam solat berjemaah bersama orang lelaki...

amina wadud...


freemason... aku dah bnyk trgkan pasal freemason nie...




Protocol No. 12
NOT A SINGLE ANNOUNCEMENT WILL REACH THE PUBLIC WITHOUT OUR CONTROL. Even now this is already being attained by us inasmuch as all news items are received by a few agencies, in whose offices they are focused from all parts of the world. These agencies will then be already entirely ours and will give publicity only to what we dictate to them..


NOT A SINGLE ANNOUNCEMENT WILL REACH THE PUBLIC WITHOUT OUR CONTROL. Even now this is already being attained by us inasmuch as all news items are received by a few agencies, in whose offices they are focused from all parts of the world. These agencies will then be already entirely ours and will give publicity only to what we dictate to them..

Kebanyakkan berita yang disampaikan di dunia ini kebanyakkan adalah tipu daya Yahudi laknat. tambah2 dari CNN, BBC dan beberapa lagi siaran berita yg dikuasai oleh Yahudi...tengoklah...mereka telah meracuni pemikiran masyarakat dunia dengan ketakutan terhadap Islam iaitu Islamfobia dgn mengatakan bahawa Islam adalah agama terrorisma, agama keganasan....

dalam masa sama segala berita tentang kegasansan Yahudi di palestine telah diubahsuai agar segala keganasan itu tidak nampak di kaca mata masyarakat dunia...

selain itu, media yang dikuasai oleh mereka telah menerapkan budaya hedonisme terhadap masyarakat gentiles, iaitu kegilaan terhadap hiburan yang melampau sehingga menjadikan pemuda pemudi Gentiles lalai dari tanggungjawab sebenar....



Protokol No. 13..
In order to distract people who may be too troublesome from discussions of questions of the political we are now putting forward what we allege to be new questions of the political, namely, questions of industry. In this sphere let them discuss themselves silly! The masses are agreed to remain inactive, to take a rest from what they suppose to be political (which we trained them to in order to use them as a means of combating the GOY governments) only on condition of being found new employments, in which we are prescribing them something that looks like the same political object. In order that the masses themselves may not guess what they are about WE FURTHER DISTRACT THEM WITH AMUSEMENTS, GAMES, PASTIMES, PASSIONS, PEOPLE'S PALACES .... SOON WE SHALL BEGIN THROUGH THE PRESS TO PROPOSE COMPETITIONS IN ART, IN SPORT IN ALL KINDS

yahudi laknat telah melarikan pemikiran kita dari keutamaan kita seperti mencari ilmu, menasihati sesama Muslim dengan pelbagai hiburan melampau seperti Hollywood, pastu selalu menerapkan tentang fahaman karut marut dalam cerita mereka yang fantasi... supaya kita lalai dan leka dari memikirkan Tuhan dan perkara yang penting....

WE FURTHER DISTRACT THE GENTILES YOUTH WITH AMUSEMENTS, GAMES, PASTIMES, PASSIONS, PEOPLE'S PALACES .... SOON WE SHALL BEGIN THROUGH THE PRESS TO PROPOSE COMPETITIONS IN ART, IN SPORT IN ALL KINDS


Bagi memastikan kejayaan usaha2 memonopoli dan mempercepatkan proses keruntuhan Gentiles, Yahudi laknat mengadakan spekulasi dan menyebarkan projek mewah, pesta2 serta pelbagai bentuk hiburan lain di kalangan bangsa bukan Yahudi kerana semua ini akan menelan kekayaan mereka... Untuk mengalih perhatian orang bukan Yahudi daripada memikirkan persoalan politik, maka agen Yahudi hendaklah membawa mereka kepada kegiatan-kegiatan hiburan, olahraga, pesta-pesta, pertandingan kesenian, kebudayaan dan lain-lain lagi.

Ini telah berlaku pada malam 1 Januari 2009....Banyak mat2 rempit dan muda mudi telah merayakan sambutan tahun baru dengan hiburan dan perkara2 maksiat....sepatutnya mereka berada dirumah membuat perkara2 berfaeadah ataupun tidur di rumah sendiri disebabkan sunnatullah siang utk bekerja malam utk berehat, beribadat dan tido....tetapi apa yang berlaku pada malam 1 Januari...byk muda mudi Melayu Islam yang dah masuk perangkap Yahudi...

Satu lagi ejen2 yang nak melalaikan muda mudi Gentiles adalah film2 dari Hollywood, World Wrestling Entertainment, Akademi Fantasia, rancangan hiburan yang melalaikan byk kat TV...





Protokol No. 16..
We shall erase from the memory of men all facts of previous centuries which are undesirable to us, and leave only those which depict all the errors of the government of the GENTILES.

Yahudi laknat telah mengubah sejarah dunia dgn para orientalis menulis sejarah mengatakan Islam ini agama keganasan, mengembangkan Islam dgn perang dan mewujudkan peristiwa Holocoust untuk meraih simpati dunia supaya mereka dapat berbuat sesuka hati...Yahudi juga mengubah sejarah yg menyatakan kambing dimakan rasulullah dan mereka mengatakan kambing itu menyebabkan darah tinggi..

Begitulah kejinya Yahudi laknat menipu kita dan mengubah sejarah dunia agar semua benda baik Islam tidak dilihat dunia....

holocaust..


Protokol No. 20..
Economic crises have been produced by us for the Gentiles by no other means than the withdrawal of money from circulation. Huge capitals have stagnated, withdrawing money from States, which were constantly obliged to apply to those same stagnant capitals for loans. These loans burdened the finances of the State with the payment of interest and made them the bond slaves of these capitals .... The concentration of industry in the hands of capitalists out of the hands of small masters has drained away all the juices of the peoples and with them also the States ....


Ini menunjukkan bahawa segala krisis ekonomi sedunia yg berlaku beberapa kali semenjak 1929 sehinggalah krisis ekonomi dunia yg berlaku sekarang adalah kerja2 perancangan teliti para Yahudi laknat untuk menjatuhkan ekonomi negara lain yg dihuni oleh gentiles...apabila ini berlaku maka salah satu pengikut yahudi2 laknat berkenaan seperti bank Dunia dan IMF akan menawarkan pinjaman dengan bunga yang tinggi dan syarat yang pelik2 untuk bertujuan menguasai negara tersebut...

Mereka mengaut keuntungan atas penindasan terhadap orang lain dan kerja2 ini diketuai oleh Yahudi laknat Rothchilds yang memiliki bank of Rothchilds (bank tertua dan terkaya dunia), Firma kewangan J.P. Morgan, Firma Kewangan Goldman Sach dan firma kewangan Jacob, Kuhn, Loeb and Co.




YOU ARE AWARE THAT THE GOLD STANDARD HAS BEEN THE RUIN OF THE STATES WHICH ADOPTED IT, FOR IT HAS NOT BEEN ABLE TO SATISFY THE DEMANDS FOR MONEY, THE MORE SO THAT WE HAVE REMOVED GOLD FROM CIRCULATION AS FAR AS POSSIBLE.




Untuk pengetahuan semua, 3 benda paling berharga dan bernilai tinggi bagi manusia adalah:

1. Makanan
2. Emas
3. Perak

Yahudi laknat telah membuatkan emas bukan utk alat tender bill atau matawang utk jual beli melalui Akta Federal reserve 1913. Mereka telah membuat akta supaya perdagangan, jual beli dan urusan kewangan mestilah menggunakan wang kertas fiat iaitu US Dollar. Wang kertas fiat tidak mempunyai nilai sebenar dimana nilainya bergantung kepada pasaran, permintaan dan penawaran. Emas telah dirompak oleh Yahudi dari negara2 gentiles melalu penjajahan imperialisme mereka utk mereka simpan kerana mereka mengetahui kekuatan nilai emas

Untuk memastikan kita mempunyai smpanan dlam bentuk yang bernilai dan ada kekuatan, aku menyeru warga syok membeli Kijang Emas yang dikeluarkan oleh bank negara dan dijual di Maybank. Emas 9999 (99.99% )

Ada 3 bentuk kijang emas boleh dibeli dan harga dia hari ini

1. 1 oz=RM 3200
2. 1/2 oz=RM 1630
3. 1/4 oz=RM 830



Protocol No. 22: The Power of Gold..
IN OUR HANDS IS THE GREATEST POWER OF OUR DAY - GOLD: IN TWO DAYS WE CAN PROCURE FROM OUR STOREHOUSES ANY QUANTITY WE MAY PLEASE.



Mmg tidak dinafikan bahawa yahudi telah menguasai kebanyakkan emas di dunia ini melalui Akta Federal Reserve yang ditandatangani oleh President Woodrow Wilson pada tahun 1913. Pada masa tu semua emas mestilah diserahkan kepada Federal reserve bank (yang merupakan bank persendirian yang dikuasai oleh Yahudi laknat seperti Rothchilds, Rockefeller, J.P. Morgan. Colenel House, Krupp, dan beberapa lagi Yahudi yang kaya raya) untuk ditukarkan kepada satu bil tender yang skang dikenali sebagai dollar US. Emas pada masa tu mestilah diserahkan kepada federal reserve dan sesapa yang simpan emas akan kena penjara dan denda. so semua orang kat US tukar emas kat ferderal reserve dan simpanan emas kat yahudi2 laknat tersebut bertambah...

Woodrow Wilson...


J.P Morgan..

2 tahun kemudian, kertas tender bill berkenaan telah dijatuhkan nilainya sebanyak 41% dimana masa awal2 tukar emas nilainya 1 tender bill tu bersamaan satu auns emas. tetapi nilainya telah dijatuhkan sebanyak 41% dimana tender bill tersebut tak dapat lagi beli emas sebanyak 1 auns

Dalam al-Quran menyatakan barang berharga bagi manusia mengikut keutamaan di bawah adalah

1. Makanan
2. Emas
3. Perak....

tetapi kita dimomokkan oleh yahudi duit adalah perkara paling berharga pastu platinum pastu berlian.....

jadi adakah rancangan2 ini sudah berjaya dilaksanakan...? comen2..
Posted by Insan Biasa at 1:26 AM  
4 comments
paatz said...

hampir keseluruhan plan depe berjalan dengan jayanya...agenda2 rancangan jahat depe dah sebati dengan majoriti masyarakat islam terutamanya kat msia ni(aku skali?) ...na'uzubillah,kuatkan jati diri dan ukhwah sesama kita ,jangan ada sengketa,bila mana sudah seia sekata, ape pun yang datang kita mampu tempuhinya...nak sahut seruan 1 malaysia ka?

June 9, 2009 at 9:04 AM  
Muallimah said...
This comment has been removed by the author.
June 10, 2009 at 5:38 PM  
Muallimah said...

1 malaysia tu utk Islam ke?
Syabas!! Teruskan kaji habis2 tentang ghazwatul fikr..
selain kijang emas, boleh gak ambil dinar emas melalui www.publicdinar.com.. harganya lebih murah..

June 10, 2009 at 5:43 PM  
Anonymous said...

tahniah. saya baru baca blog ni. nmpknya menarik. please bg lagi artikel yg menarik. so, kta yang ramai x mmpu lwn yg sedikit? Ya Allah, selamatkan kami dunia dan akhirat.. amin

April 7, 2012 at 7:00 AM  

Post a Comment

Mutiara Kata

"Ayam di kepuk mati kelaparan, Itik di air mati kehausan; Alah sabung menang sorak, Ayam menang kampung tergadai," Aminuddin Baki, Pencetus GPMS
http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/SRmMm7RX4SI/AAAAAAAAAhA/HjV8wAxl8ng/s1600/welcome_03.png